HERBÁŘ, když Marie vyhlíží podzim

Mě se to léto zdá být docela nešťastné. Je mi moc teplo, jsem věčně rudá, spocená, že jsem rudá bych ještě nějak přežila, ale to, že jsem spocená, to fakt nerozdýchám.

Samosebou, když si lítám bosá u nás v Mostech na zahradě, tak je to jiná, protože se schováš pod strom před tím otravným žlutým něčím.

No a tak já Vám vyhlížím podzim, jedno babí léto prosím! Gumáky už mám naleštěné, taky žlutý pršiplášť je na cestě, košík na houby už taky netrpělivě čeká no a Marie? ta se Vám těší jako malé dítě na Ježicha. 

A když se Vám tak těším, koukám na herbář, většinou jen na ty podzimní díly, protože to se vám ve mě vzbudí takové pocity a to těšení se znásobí. Pak už si chystám všechny blešákové mísy, mističky na jablíčka, ty podzimní, máme jich tolik, že se celý podzim jen moštuje, přesnídávkuje a pečou koláče, s drobenkou, mřížkou, bábovky a další věci po kterých přiberete a vlastně budete nakonec docela zdraví.

Pokud Herbář neznáte, nebo mu neholdujete, asi bych Vás donutila, nenásilně to zbožňovat, Linda Rybová a Kateřina Winterová jsou moje modly, jsou důkazem, že žít na vesnici, zavařovat, vařit, pěstovat ve skleníku, neznamená, že jseš domácí cuchta, ale že jseš domácí, stylová cuchta, co u toho ještě dobře vypadá a hyří vtipem. Posbíráš dýně, sedneš na traktor, pak tu dýni zpracuješ. 

Jednoduše ony, pořad Herbář, je ztělesnění mého životního stylu a toho jak chci aby to jednou celé vypadalo.

Posuďte sami, už jen ty fotky!

S láskou M., podzimní s šípkem za uchem 🍂






Žádné komentáře:

Okomentovat

BUDAPEŠŤ

BUDAPEŠŤ - u čtení tohoto článku Vám Marie doporučuje, naladit magič na George Ezra - Budapest. Už Vám hraje ten mlaďoch s vlasem do ...