Vyfoť všechno, i židli, stín, krávu nebo pléd.

Marie si pořídila po dvouletém (nekecám) přemýšlení zrcadlovku. Nutně jsem ji potřebovala, fakt. Všechno jsem fotila tou svou cihlou "iphonem", který mi pravidelně padal, ta zrcadlovka mi prostě nespadne, ani jednou! Je to zavazující to tady napsat, takže né, nespadne. Ruce už jako cedníky mít nebudu a rukama ji budu držet tak silně co to půjde. Né jako drtikol, ale tak akorát.

No a tak já si budu fotit teď nějakou dobu všechno, čestně. Takže i stolek, stíny, plédy, hrníčky, kravinky, krávy, louky a ty stíny ty především.

Tak čáu Máňa stalker všeho fotogenického.






Žádné komentáře:

Okomentovat

BUDAPEŠŤ

BUDAPEŠŤ - u čtení tohoto článku Vám Marie doporučuje, naladit magič na George Ezra - Budapest. Už Vám hraje ten mlaďoch s vlasem do ...